MESYUARAT KEPIMPINAN MAHASISWA

Presiden & S/U
Haziq Anuar

Kelab Debat Dan Pidato dijemput untuk menyertai Mesyuarat Kepimpinan Mahasiswa(MeKeM) anjuran MPP UiTM Dungun. Program ini bertarikh 3, 4 & 5 Januari 2013. Program ini mengumpulkan semua YDP/PRESIDEN kelab dan SETIAUSAHA kelab dan persatuan, JPK, JSP, MPP & FAKULTI. Justeru itu, Debat Dungun menghantar Haziq Anuar(presiden), Najahatul Alyah(s/u) & Nurizwan Abu Bakar(kpt. BM).


Najahatul Alyah

Program ini membincangkan isu-isu berkaitan masalah yang berlaku di kampus, dan medium untuk mencari jalan penyelesaian. 5 slot yang dibincangkan, ade banyak pro & kontra. antara topik yang di bahaskan ialah isu iPelajar, sahsiah rupa diri pelajar, kelab induk, peranan dan tugas setiap kelab dan lain-lain.


MeKeM ini sangat seronok kerana ia bersifat santai, dan ade BBQ yang meriah. Tambahan pula, dapat berjumpa rakan-rakan YDP dan S/U kelab lain. Walaupun santai, masalah tetap dapat solusi.

Bincang Perancangan Strategik

Wakil Debat Dungun barsama Raja Hafiz
Bersama Presiden MYUFM.



MeKeM anjuran MPP




















"ADIL????? 

MACAM MANA???"

-RAJA HAFIZ


Akhirnya, Kami Kelab Debat Dungun mengucapkan ribuan terima kasih kepada MPP kerana menganjurkan program yang seperti ini. Kami mohon maaf jika tersilap bicara dan kata sepanjang program. Maklumlah pendebat, kehidupan yang sukar orang fahami. Itulah beza antara pendebat dengan bukan pendebat. Terima kasih semua sekali.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...