JEMPUTAN SEBAGAI JURUHEBAH.

Assalamualaikum, kelab debat dan pidato menerima jemputan untuk menjadi juruhebah di majlis Sport Day anjuran FACSYS. Program berlangsung baru sahaja semalam iaitu 1 &2 febuari 2013. Program ini juga adalah hasil kerja sama antara Kelab Badminton & Kelab Memanah. Penyertaan juga terbuka kepada UiTM Cendering. Justeru kelab debat menghantar Najhatul Alyah dan Nurizwan untuk memenuhi jemputan ini. Najhatul Alyah diamanahkan sebagai pengacara majlis malam penutup.

nurizwan
najahatul alyah
Keseluruhannya, kesilapan itu adalah sebagai satu medium untuk kita terus menjadi yang terbaik. Kami dari Kelab Debat dan Pidato UiTM Dungun memohon maaf kepada pihak penganjur Sport Day 2013 jika ada kesilapan yang kami sudah lakukan sepanjang program. Sesunguhnya kita hanya merancang dan tuhan yang menentukan.





Semoga dengan program ini, dapatlah kita sama-sama belajar untuk memajukan diri dalam membina keyakinan diri dan semangat kerjasama antara dua pihak.

Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada kelab FACSYS kerana sudi menjemput Kelab Debat Dungun untuk bersama-sama anda menjayakan program ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...