LATIHAN MINGGUAN

Debat Dungun sentiasa komited untuk membangunkan kemahiran berdebat dan pidato kepada setiap ahli-ahlinya. Justeru, dalam usaha untuk memberi tunjuk ajar, kami menjalankan latihan setiap minggu, 2 kali seminggu. Latihan debat BM&BI ini dijalankan pada hari jumaat dan sabtu. Jumaat, jam 2.30 petang - 6.30 petang. Sabtu, 8.00 pagi - 6.30 petang. Bertempat KARAH EMBA.

Kepada pembaca entri ini jangan terkejut dengan hari dan masa yang ditetapkan. mungkin pendebat tiada masa untuk ulangkaji pelajaran. Sebenarnya, setiap pendebat akan diajar bagaimana untuk mengurus masa, diri dan lain-lain. Nak tahu bagaimana? sertai Debat Dungun sekarang, dan anda akan tahu rahsia pendebat mengurus masa.

Dalam sesi latihan ini, pendebat akan berdebat 4-6 pusingan dan setiap pendebat perlu untuk menunjukan peningkatan. jika tidak, anda bakal dikenakan tindakan Tatatertib Debat Dungun.

Dalam seminggu setiap pendebat perlu untuk mencari dan memahami isu semasa dalam dan luar negara. Dan akan dibincangkan pada setiap waktu latihan mingguan.


SUASANA LATIHAN MINGGUAN: (CARIAN FAKTA & DEBAT).








Admin berharap latihan dan bimbingan yang sudah diberi dapat memberi manfaat kepada anda. dan ingatlah pesan orang-orang tua, 'take note comment from other'. Tak kisah siapa dia, yang penting ilmu berada dimana-mana, jadi anda kena cari. Dan jangan lepaskan peluang untuk peluang anda mendapat ilmu itu.
good luck kepada semua pendebat!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...