JEMPUTAN KE DEBAT INTERPART DPA

Kelab Debat Dan Pidato dijemput oleh Pelajar Diploma Pentadbiran Awam UiTM Dungun, untuk menjadi hakim bagi Pertandingan Debat Interpart pada 20 & 21 feb 2013. Debat interpart ini bertujuan untuk mencungkil bakat berdebat dalam kalangan pelajar DPA. Justeru, bagi memenuhi jemputan kelab debat yang diketuai oleh Amirul Haziq Anuar, membawa Amin Adnan, Nor Hana Nawai, Najhatul Alyah, Nurizwan. Haziq Anuar begerak selaku ketua hakim, berpendapat program ini harus diteruskan dan menjadi contoh untuk fakulti lain mengikuti bentuk program yang seperti ini.


Gambar sepanjang aktiviti:
TAKLIMAT KEPADA HAKIM DAN URUSETIA

Barisan kehakiman yang mewakili kelab debat untuk debat interpart DPA2013. Segala keputusan adalah tepat dan muktamat. apa yang kami nilai hanyalah idea dan logik yang anda bawa kedalam perdebatan anda. jika bagus idea anda, maka andalah yang kami cari


YDP SEPARUH AKHIR
HAKIM SEPARUH AKHIR









Terima kasih kepada DPA kerana menjeput kami untuk menjadi hakim debat DPA. Kami mohon maaf atas segala kekurangan yang kami lakukan. Sesungguhnya kami sudah berusaha untuk mengakimi dengan adil. Kalah dan menang adat pertandingan. Terima kasih semua.....!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...